Vážení zákazníci, expedice objednávek bude probíhat opět od 6. 1. 2025. Přejeme Vám hezké svátky vánoční. Zavřít
Poradíme Vám: (+420) 604 444 909 (Po–Ne: 9–18 h.)
košík je prázdný

Reklamace zboží

Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do zákonem stanovené lhůty 30 dní. Před odesláním zboží k nám nás prosím s Vaším problémem kontaktujte.

 

Reklamační list - ke stažení zde

Oznámení o reklamaci nám prosím zašlete elektronicky na adresu info@kvalitnislunecniky.cz.

 

Reklamace zboží

Zboží nám zašlete na adresu:

KvalitníSlunečníky.cz
Na Vyhlídce 1999/5
664 34 Kuřim

Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Pro balení nepoužívejte igelity, ale výhradně pevné tvrdé kartony. Poškozené zásilky nepřijímáme. Nezasílejte zboží na dobírku - zásilka nebude převzata. Před odesláním zboží k nám nás prosím kontaktujte.

Ke zboží přiložte kopii nákupního dokladu, který jste při nákupu obdrželi.

Poškozený obal zásilky:

  • je nutno reklamovat ihned řidiči a sepsat s ním protokol o poškození,
  • přesvědčit se, zda je poškozen jen obal, nebo také zboží za přítomnosti přepravce,
  • pokud je zboží s poškozeným obalem převzato a nenahlášeno přepravci, není možné později jeho poškození reklamovat.

Výpis se aktualizuje