Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do zákonem stanovené lhůty 30 dní. Před odesláním zboží k nám nás prosím s Vaším problémem kontaktujte.
Reklamační list - ke stažení zde
Oznámení o reklamaci nám prosím zašlete elektronicky na adresu info@kvalitnislunecniky.cz.
Reklamace zboží
Zboží nám zašlete na adresu:
KvalitníSlunečníky.cz
Na Vyhlídce 1999/5
664 34 Kuřim
Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Pro balení nepoužívejte igelity, ale výhradně pevné tvrdé kartony. Poškozené zásilky nepřijímáme. Nezasílejte zboží na dobírku - zásilka nebude převzata. Před odesláním zboží k nám nás prosím kontaktujte.
Ke zboží přiložte kopii nákupního dokladu, který jste při nákupu obdrželi.
Poškozený obal zásilky:
Výpis se aktualizuje